Mart 4, 2025 Satışları Artırmaq Üçün FOMO (Fear of Missing Out) Texnikasından Necə İstifadə Etmək Olar? Bugünkü rəqəmsal dünyada insanlar hər zaman yeni fürsətləri və fürsətləri qaçırmamaq üçün daim xəbərdarlıq... Read More
Mart 4, 2025 Facebook Ads nədir və necə işləyir? Facebook Ads nədir? Facebook Ads, işlətmələrə və fərdi sahibkarlara məhsullarını və ya xidmətlərini Facebook... Read More
Mart 3, 2025 Google və Meta reklamlarında ən çox edilən səhvlər və onların həll yolları Google və Meta (Facebook, Instagram) reklamları bizneslər üçün müştərilərə çatmaq və satışları artırmaq üçün... Read More
Fevral 28, 2025 Brendlər üçün Marketinq Strategiyası Necə Qurulmalıdır? Brendinq və marketinq strategiyası düzgün qurulduqda, şirkətlərin bazarda rəqabət üstünlüyü qazanmasına və uzunmüddətli uğur... Read More
Fevral 25, 2025 KPI nədir və hansı göstəricilər önəmlidir? KPI (Key Performance Indicator) —ingiliscədən tərcümədə “Əsas Performans Göstəricisi” deməkdir. Bu, rəqəmsal marketinqdə kampaniyanın... Read More
Fevral 25, 2025 Remarketing Nədir və Satışları Necə Artırır? Rəqəmsal marketinqdə remarketing (yenidən hədəfləmə) müştəriləri təkrar cəlb etmək və satışları artırmaq üçün ən... Read More